Up and down

Har varit en tung dag idag. Jag förstår verkligen inte hur en del människor är funtade, men allt i världen kan man knappast förstå. Jag blir bara så arg och frustrerad, hur kan man vilja någon så illa? En som man bör älska över allt annat..

"Där kunskapen slutar tar våldet vid"
PPLE2_~1

Jag har en fantastisk familj, tack för att ni alla finns :)

Har precis kommit hem från stallet. Att ett par timmar i stallet verkligen är som balsam för själen. Linda hade fixat stallet så det var mockat och klart, så jag sadlade och red ut en sväng alldeles ensamna bara vi två. Red först en liten vända runt byn för att sen avsluta på banan. Var en del snö där och W tyckte nog det var besvärligt att lyfta på benen, men sjukt fin häst. Lugn och avslappnad men ändå pigg och positiv! Blev bara skritt och trav idag, jobbade på att få honom att söka sig ner och bli lägre i form. När han gick stadigt och fint och tog stöd på bettet i en trevlig form tränade vi lite på sidförande, vilket vi ganska nyligen börjat med. Han har väldigt lätt för att lära, och vill gärna göra rätt. Underbara häst :)


Bjuder på en bild av min kära dotter. Jag skulle göra vad som helst för henne. Kärleken till sitt barn går inte att beskriva i ord!

foto Fredric Lindberg

Kommentera här: