Semester

Jag har inte ens rört min dator i helgen, skönt måste jag säga.
Helgen har varit hektiskt, lugn, spännande, motiverande, mysig, sorglig. Ja det har hänt massor i helgen.

Fredags var vi bjuden på middag, fondue med bakpotatis, älgkött och tillbehör. Det var gott, jag gillar när man får tillaga maten själv, särskilt kött eftersom jag vill ha mitt medium rare :) Efter middagen gick vi till Folkets Hus, där teatergruppen V! hade föreställning. Alltså galet kul, ärligt och brutalt. De tar upp relevanta saker, denna gång gick den i relationens tecken, och spär på :) Galet, med mycket skratt :)

Vid 23 tiden avvek jag för att åka till stallet. Blev en kortare vända bara, sen packade jag iordning inför lördagen.

Lördag åkte jag och Denice med Wille till Boden, i storm !! Varför ha bra väder, när man kan hitta på saker i mindre bra väder? :) Vi har gjort ett fantastiskt jobb med lastträningen, W traskat glatt in i transporten och står som ett ljus i nästan 2 timmar per väg. Här skulle hoppas för Stina. Denice och Wille skötte sig exemplariskt, blev en liten bana med kryss.



En bild på W ca 10 månader :)



Liselle kom förbi och agerade fotograf, så snart kommer bilder upp. Har inte hunnit få dem ännu bara.

Hemma vid 20, och 21 gick jag på nattskift på hotellet :) Kul att komma sig dit, haft ett uppehåll på drygt 2 månader. Kvart över 5 åkte två sömntutor ut i hagen, båda två låg ner i boxen när jag kom. De blängde på mig, och hade blickar kunnat döda skulle jag inte skriva det här nu.. haha :)


Söndagen var lugn, blev en tur med pållarna runt byn. Testade hackamoret, ponnyhack, på Wille. Han funkade bra med det, i skritt i allafall =)


Jo, snart kommer min älskade ponnyskrutt hem igen!!!



Bilden är typ 8-10 år gammal :)

Kommentera här: