Höst

Oj vad jag älskar hösten, har nog alltid gjort det tror jag. De flesta tycker hösten är deprimerande, när mörkret och kylan kommer.. men inte jag. Jag blir supermotiverad till det mesta, och får massor av energi! 
 
Min älskade Fredric har också ordnat så att jag har tillgång till alla bilder på den här datorn, så jag slipper tjata :) Det är allst så om jag förstått det rätt, att min externa hårddisk ligger i hans dator där uppe, med nån koppling till den bärbara här nere (den jag använder) så vi har tillgång till samma bilder på båda datorerna..Smidigt :)
Nu kanske det kommer lite bilder om ni har tur.
 
I sommar har jag inte uppdaterat särskilt flitigt, har varken haft tid eller motivation. Wille har gått på halvfart, och Cozby har haft helvila. Nu ska båda pojkarna sättas igång, och i slutet av september har jag planerat in en hopptävling på Norrfjärdens 4Hklubb med Wille! 
 
 

Kommentera här: