Ute och flänger

Ja oja, imorgon bitti bär det iväg igen. Denna gång till Tallinn på jobbresa, kommer hem sent söndagkväll. Än en gång funderar jag på hur jag skulle klara mig utan Denice och Linda, som tar hand om pojkarna (och Tuxie förstås) när jag inte behagar hålla mig hemma :)


Helgen har varit lugn och skön, och jag och Lova har bara haft jättemysigt och bara gjort roliga saker! Lördag var en kompis till Lova förbi och tjejerna ville ut och rida, så det blev det. Sen hade vi lördagsmys när Fredric kom hem från jobbet.

Idag har vi hunnit med både en vända till Nyborg och hälsa på Ida och Lovelia, för att sen åka på badhuset och busa för fullt. Ikväll har Denice vart med Lova medans jag varit till stallet. Varit ut en vända med Wille och Linda mot Risön, och W skötte sig hur fint som helst :) Nu ska han på uppfostrings och friseringsläger hos Denice en hel vecka, och som vanligt ser jag fram emot att komma hem till en trevlig och väluppfostrad häst, som faktiskt KAN stå helt stilla när man gör iordning honom :D

Tjejen som brukar rida Cozby kommer att ta hand om honom i veckan, och Linda lite på ett hörn :)


Kommentera här: