Det här med rubrik

 
 Det är betydligt enklare att komma på rubrik ju oftare man skriver. Nu är det ju igen alldeles för länge sen jag uppdaterade här! Veckan som har varit har mest spenderats utomhus tillsammans med Lova, Solo och hästarna.
 
I tisdags red jag för Maria, och vilken underbar häst jag har! Tyvärr hade jag ingen med mig som kunde fota eller filma, men jag fick en superfin känsla. Han börjar vara riktigt ridbar nu. 
 
Härliga uteritter har vi också haft
 
 
 
 
 
Jag och Solo har tagit det ganska lugnt med lydnaden, och mest gått promenader och varit ut på dragrundor med sparken. Igår kom han med sitt gamla grimskaft och tryckte upp det mot mitt ben och ögonen skrek "snälla matte, ska vi träna nu??" haha, så vi gjorde ett härligt träningspass tillsammans. Den energi, fokus och viljan skulle jag alltid vilja ha på honom. Visserligen  var han kanske aningen för taggad, då det bara kröp i kroppen på honom och han klämde ur sig både ett och annat startskall samt en del gnäll i fria följet. Det var dock en mycket nöjd hund sen som somna under bordet. :)
 
Såhär kan man ju också göra när man ska äta, om utifall man inte orkar stå upp :P

 
 
Avslutar med en bild på Lova från när vi var till Fredrics jobb häromdagen. Vi sysselsatte oss med att rita på tavlan, och såhär blev resultatet från Lova. Älskade, underbara dotter!
 
 

Kommentera här: