Det blev bättre

Mitt humör var inte ens  nästan bra imorse, men efter att jag till slut fick ett par timmars sömn blev det betydligt bättre :)

Hovslagaren kom iallafall före utsatt tid, vilket jag var väldigt tacksam för just idag. Nu har Cozby nya, fina fötter med sommarskor. 
Solo har sedan han var liten alltid ätit hovbitar som blir vid verkningar utan att någonsin bli dålig i magen eller liknande. I vintras däremot var det en gång han kräktes upp allt igen, men jag tänkte att han förmodligen hetsätit lite för mycket och för snabbt och nästa tillfälle höll jag lite bättre koll. Då åt han bara ett par bitar, men kräktes upp det ändå ett par timmar senare. Då då bestämde jag att det var färdigätet hästhovar till Solos stora besvikelse.. 


Såhär låg han mest hela tiden och näsan blev längre och längre för att försöka stjäla en bit. :)


Kommentera här: