Fler timmar per dygn tack

Vi håller på att inventera på jobbet, vilket innebär sjukt långa dagar. Ikväll var jag hemma just efter 21 och då var det bara iväg direkt till Wille. 
Vi har iofs rätt kul när vi inventerar, och idag fick Solo göra oss sällskap också. Jag är så stolt över denna fina hund, att han är så himla stabil och klok. Att springa upp och ner för branta gallertrappor är väl ingen konst :)


Mina fingrar däremot är inte så förtjusta i att inventera på kallagret, trots handskar.. Alltid samma fingrar. Kan hända att de varit utsatta för kyla förut 😛




I övrigt idag är det enda jag hunnit med förutom jobb att hälsa på mitt andra hem, onkologen i Kalix. 


Jag är så tacksam över min medicin, men samtidigt känns det så fel att ta emot den när jag vet att de finns de som tyvärr är utan trots att de verkligen är i behov.. Vilken sjuk värld vi lever i. Jag har iaf gjort vad jag kan för att påverka beslutet positivt, och jag håller alla tummar jag kan! 

Kommentera här: