Mycket - men ändå så lite

Har inte gjort i princip något vettigt alls de senaste två dagarna förutom att jobba. Har varit så sjukt trött när jag kommit hem, och så har jag dragit på mig en förkylning på det. Suck. Däremot händer det en hel del med köket, och när veckan är slut så har vi nog både vatten och all el färdig! :) Igår var jag med Lova på slalomträningen, och hon var så himla duktig. Första gången igår hon tog liften helt själv och åkte högst upp till toppen. Det var en stolt tjej! ( och mamma) :D Ikväll däremot är det dragträning på skidstadion, och jag har Solo och Mira med mig :) På fredag åker jag och Solo ner till Skellefteå och agilitytävlingarna där. Vi kommer ha så mysigt, och jag längtar riktigt. En hel hundhelg med min bästa gråben och så låtsas vi att det är lite semester också! :)
Tiger inviger nya fönsterbrädan!

Kommentarer:

1 Lina:

Sv.Åh, så otroligt härligt att läsa.
Blir glad när det är någon som följt en länge genom mina olika bloggar.
Det har verkligen blivit en del bytande på bloggar och något uppehåll men nu vill jag inte sluta, speciellt inte när det finns de som verkligen vill följa mig och min häst =) .
Google är bra på många sätt och vis;)

Kommentera här: