Tiden går för fort!

Det blir svårare och svårare att uppdatera ju längre tid det tar mellan inläggen så är det, så för att bara komma ikapp lite med vad som hänt så bjuder jag mest på lite blandade bilder sedan sist. 
 
Man kan summera det med att det känns som att jag mest jobbar, men egentligen hinner jag med en hel massa kul också i livet :)
 
Älskade frökens skolavslutning. 
 
Favoritblommorna!
 
 
Fantastiska sommarkvällar, god mat och en flaska vin. No words needed!
 
Två utslagna hjältar.. frågan är var de tänkte att jag skulle rymmas? Zappen tar dessutom upp 2 ! kuddar... Finns inte en mysigare hund <3
 
Jag, Lova och Solo har också premiärseglat för året med Nathalie.
 
Lova som första rorsman! 
 
En rutinerad skeppsråtta den där finaste gråben.
 
Vi har lyxen också att ha fåren bara 1,5km hemifrån, så vi kan nu cykla ut dit när vi vill för att träna. 
 
Premiärtältat har vi gjort, och premiärtävlat lydnad.
Lova gick en startklass med Solo, och hur duktiga de var. Mammahjärtat spricker nästan av stolthet. Mina finaste!
Zappen höll också ihop långt över förväntan, så jag råkade visst anmäla till en riktig tävling i juli...
 
 
Sedan har vi vart ut till ranchen och hjälpt till fixa inför en ny gräsbana, Zapp hittade en likasinnad lekkamrat- dock en storlek mindre :)
 
 
 
 
Nu är det lite drygt en vecka kvar till semestern, som jag längtar! Den här sommaren blir mest hemma, inga agilitytävlingar eller övriga resor planerade. Vi ska dock träna en hel del, och det lär bli ett par timmar i fårhagen också. Utöver det ska vi vara i skärgården så mkt vi kan, och så det lilla projektet jag dragit på mig att måla om huset.. 
Vi ska också åka till mamma och pappa på Mjoön för lite semester från semestern, och givetvis åka så mycket karuseller som möjligt på Piteå Dansar och Ler :)
 
Jag är pepp, det kommer bli en fin sommar!
 

Kommentera här: