Dan före dan

Ja, typ för jag firar jul med Lova och familjen imorgon. Ska bli några superhärliga dagar i Piteå, och jag hoppas på att kunna åka både skidor och skoter!

Idag har varit en alldeles fin dag, och jag uppskattar det så väldigt mycket. 
Kvart över 6 imorse kom Nathalie och vi skulle göra stallet tillsammans, både här hemma och på Holmen, det slutade i en uteritt precis när solen var på väg upp, snötäckta åkrar, härligt sällskap av både två och fyrbenta och en underbar galopp på underbara Wille. Den glädjen gick att ta på :)




Sen var det jullunch hos vänner, och en tupplur på soffan, haha! Därefter vidare till Denice m familj där jag blev bjuden på middag och julmys. Jag snodde med deras Mimmi och åkte iväg på en dragtur nu ikväll, och som de jobbade båda hundarna. Helt magiskt. Den känslan, den adrenalinkicken - två gånger på samma dag. Värre har man ju haft det! 

Suddig som stryk, men det gick undan när hundarna själva fick sätta tempot :) blev bara en kort tur på ca 3km 

Dessutom är de första dagen på julledigheten, och bortsett från nästa måndag då vi ska inventera det sista är jag ledig i två veckor. Skönt ska det bli! 


Tack alla fina vänner för idag 💕
Till och med Solo är trött ikväll ☺


Kommentera här: