Höst i luften

Precis gått en härlig kvällsrunda med pojkarna, Solo och Tigern alltså. Det känns som att hösten är nära nu, och det börjar vara mörkt igen på kvällarna. Jag älskar ju hösten, så mig gör det absolut inget. 

Här skulle det vara en bild, men åskan har tagit vårt internet och jag har slut surf på telefonen så att.. De går bra nu :P 

Upd. Här har ni bilden :) 


Annars då, fick hoppa in och jobba i em, och fastnade sen en stund hos Denice som varit hundvakt. Karin min är ute och paddlar kanot hela veckan någonstans långt inne i Jämtland. Lova är hos sin pappa, så de är bara jag och djuren här hemma. Vi kommer ha fullt upp ändå, det ska städas stall, målas på uthuset och laga ett fönster. En tjejkväll ska vi också hinna med och lite jobb. 

På tal om jobb fick jag besked idag att jag fick jobbet jag sökte härom veckan 😃 Så nu väntar nya utmaningar till hösten! Ska bli himla kul! 

Kommentarer:

1 Mor:

Men grattis till jobbet! Härligt :)

Svar: tack :)
Cecilia

Kommentera här: