Som balsam för själen



Mjoön, typ finaste platsen jag vet. Här bor mamma och pappa nuförtiden, men när jag var liten hade vi sommarstugan här. I princip alla mina sommarminnen är från Mjoön. 💕 

Iallafall så åkte jag, Lova och Solo ner hit sjukt tidigt lördag morgon. Vi kombinerade agilitytävling med en liten semester. (kommer ett separat inlägg om tävlingen) 
Lova och Solo har badat, trots att det varit väldigt kallt i havet. Sen har vi haft det himla mysigt, spelat crocket, kubb och väldigt mycket kort. 
Lova och morfar har lagt ut nät, och så åt vi grillad abborre till middag på lördag och rökt abborre till lunch dagen efter. Mums! 





Lova tappade också sin första tand i helgen ,och det var med skräckblandad förtjusning. Men det gick bra ,och när tanden var borta var det en mycket stolt tjej :)
Vi har myst en massa , hälsat på gammelmorfar och en barndomskompis till mig och hennes familj. Har också hunnit med en sväng till Wille och ridit honom. Jag kan nästan inte gå idag av all träningsvärk insida lår. Sjukt vad fort man tappar ! Men han var himla fin, var riktigt kul rida honom igen 😃








Kommentera här: