Denna torsdag i slutet av september

Man skulle ju kunna tro att min kära hund är en rutinerad stallhund och att han inte har några som helst problem att koppla av.😃

Såhär såg det ut mitt under pågående lektion.. 


Den här dagen har gått i ett, och först nu kom jag innanför dörren. Bäst att springa genom duschen och sova en stund innan klockjäveln ringer igen! 
Jobbade lite längre än jag tänkt då klockan på datorn visade sisådär 45 min fel (!) Det innebar att jag inte hann med min inplanerade agilityträning idag, utan fick köra direkt till föräldramötet på skolan. Sen direkt till Wille som fick ett lite tyngre pass med mycket galopp på töm. La ut 3 bommar längs 20m volten, fick han jobba i galopp däremellan. Rund, mjuk fin och avslappnad häst!  Riktigt fint jobbade han ikväll! 
Väl hemma ta hand om hästarna på gården, och rasta hunden. :)

En bild från dagens lunchpromenad med hundarna, den stora frågan är vem som egentligen är ute och går med vem?! Haha 

Kommentera här: