Min fina W!

Nu är han hemma igen, min kära W :) i lördags åkte jag ner till Piteå och hämtade hem honom, och resan hem gick bara bra. Igår fick han bara gå ute i hagen och känna av miljön lite. Haha, ja jag med för det delen. Det var ett tag sen jag hade någon häst inhyrd i ett annat stall förut, så att bara lära sig alla rutiner är inte så himla enkelt! 


Idag longerade vi en liten stund i ridhuset, och oj vad han är fin! :)


Har även hunnit med att träna agility idag med Solon, och slalomen från "fel" håll sitter faktiskt rätt bra nu. Han blir ännu lite osäker just på ingången men kommer han in rätt går det hur fint som helst :) minns i våras när han blev så sjukt förvirrad bara jag tog ett steg åt sidan. Det är så lätt att bli hemmablind, men också så himla kul när man inser att vi faktiskt utvecklas - trots att det inte alltid känns så! 

Det var en härligt trött kille efter träningen idag. 
 

Kommentarer:

1 moa:

du måste ju filma! =)

Svar: ska försöka få till en film :) är lite svårt filma samtidigt som jag tränar bara
Cecilia

Kommentera här: