Ledig torsdag

Haft en mysig och produktiv dag idag, så skönt! ❤️ 


Alla sex hundar är badade med schampo, borstade, fått klorna klippta och så tog vi några nya foton på de också. 


Zapp
Hildur
Sisu
Diesel
Solo

Krut blev också fotad men de bilderna blev på Olovs telefon då jag fick slut ström. 


Solo har också fått följa med till jobbet en sväng nu ikväll, och Natha smyckade ut honom med en aktaslapp :p 

Imorgon jobbar jag heldag, ska inventera. Inget direkt roligt jobb, men det är så skönt få det klart i god tid innan semestern. Efter jobbet rullar jag och pojkarna till Piteå. Det ska bli väldigt kul och intressant på vallkursen. Zapp är redo 😁 


Hade lite extra kvalitetstid med den här fantastiska fröken igårkväll också då hennes pappa jobbade sent.. Älskade Lova 


Och förresten.. Fick nog förklaringen igår eftermiddag på varför jag känt mig så trött och slut. Min läkare från hematologen i Sunderbyn ringde igår och meddelade att jag hade en blodvärde, hb, på 98 när jag tog proverna i tisdags i samband med min behandling. Mest troligt är det bara något tillfälligt och inget att oroa sig över, men det kan ju absolut förklara varför jag inte känt mig på topp rent energimässigt. Ska lämna nya prover igen redan nästa vecka, istället för om 14 dagar som jag brukar . Det känns tryggt att läkaren har stenkoll på mig och mina värden, och framför allt att de tar allt på allvar. Better safe than sorry. 



Kommentera här: