About me, myself and I

Jahapp då, det här är ungefär lika lätt som att sitta på en arbetsintervju och berätta om sig själv, dvs inte särskilt enkelt.
 
Jag heter Cecilia, är 25 år och bor i en by utanför Kalix med min sambo Fredric, 5åriga dottern Lova, katten Tuxie, den 1åriga aussien Solo, och våra 2 hästar; Waliero och Cozby. På gården finns också två inhyrda hästar, Karuzo och Bambi.
 
Jobbar heltid på ett företag där vi säljer plåttak. Jag sitter på orderavdelningen, och jobbar med datorn och papper hela dagarna.
 
De jag känner skulle beskriva mig som glad, rolig och rastlös tror jag, eller vad säger ni? Mamma skulle definitivt säga att jag saknar ordningssinne, och min karl skulle säga att jag är världens största tidsoptimist. På jobbet är jag den ordningssamma. Det sitter liksom inte fast, jag är positiv till det mesta folk föreslår förutom sånt som har med bilar eller städning att göra! :)
 
Född i Piteå, men flyttade till Kalix 2004 för att gå gymnasiet med inrikting häst och blev kvar.
 
Har tävlat dressyr på ponny upp till nationell FEI med godkända resultat, men tyvärr haft väldigt otur med storhästar- då jag fått ta bort 2 av 3 ägda :/
Vad det gäller hund är jag alldeles ny. Vi har visserligen haft hund sen jag var liten, men jag har inte förrän nu ägt en alldeles egen, och aldrig heller förut tränat hund "på riktigt".
 

En bild på mig från Malta hösten 2011.

Såhär uppklädd(?) är jag vääldigt sällan! För det mesta bor jag i mina älskade fleecetröjor, yllesockar och Crocs gummistövlar :)




Haha, jag dööör! Så himla söt bild jag hittade på mig och Cozby! Fredric tog den förra julen :)

Kommentarer:

1 Mor:

Ganska bra beskrivning av dig, men du glömde skriva att du är extremt morgontrött :P ....och kvällstrött! :)

Svar: Haha, kanske skulle skrivit att jag är konstant trött istället? :)
Cecilia

Kommentera här: