Snart jul igen

Mina planer för julen är väldigt få, det enda jag faktiskt har på agendan själva julafton är att jag ska ut och rida på morgonen med Linda och Marion. Sen juldagen blir det att fira jul med Lova och resten av familjen i Piteå. Mysigt!
 
Sen sätter vi oss på tåget söderut, vi ska nämligen ner och hälsa på i Skåne. Fredric är redan där, och så bilar vi hem lagom till nyår igen :) 
 
Solo är på semester i Malå med Denice och Sebastian. Han fick följa med dem, då vi inte hade möjlighet att ta med honom till Skåne. De åkte redan lördag morgon, och jäklar vad tomt och tyst det är i huset utan dampe! Å semester vet jag väl inte riktigt om han har, haha känner jag Denice rätt så får jag hem en rätt väluppfostrad hund :))
 
Såhär fin är han mot lilla Sally. De tycker verkligen om varandra!
 
 
 
Ett pepparkakshus har vi också fått till iår, jag tror nästan det är mitt första någonsin. Vill minnas att vi hade alltid hade pepparkakhus hemma när jag var liten, men har verkligen inget minne av att ha gjort något.. Mamma hjälp mig?
Lova var galet nöjd över det fina huset som hon fick dekorera alldeles själv.
 
 
 
 
Nu ska jag sätta mig och slå in de sista paketen. God jul på er :)

Kommentarer:

1 Mor:

Jo, visst har du gjort pepparkakshus, men absolut inte varje år! Du brukade mest äta pepparkaksdegen :-)

2 denice:

Precis...solo har nog redan ångrat sig:););) å de här med pepparkaksdeg...de verkar ju va samma idag...hur många degar har de blivit denna vinter hittills c? ;) krrraaam god jul!

3 Liselle:

God Jul på er!
Ja degen är ju som godast! Solo har det nog superbra. Kör försiktigt!

4 Mor:

Men nu är det väl ändå dags att uppdatera.....julen är ju slut för länge sedan! ;-D

Kommentera här: