Fredagsmys

Jag ser fram emot en helg utan något särskilt inplanerat faktiskt. Det händer inte jätteofta, och jag föredrar för det mesta att ha dagarna fullt planerade men just nu känns det skönt. Sovmorgon har jag också tänkt ha, åtminstone en av dagarna i helgen.

Veckan har som vanligt gått alldeles för fort. Trots det har vi ändå hunnit med en del, igår blev vi bjuden på middag hos Denice och Sebastian. Väldigt trevligt avbrott mitt i vardagen :)

Häromdagen tog jag en härlig uteritt med finaste W. Åh det var efterlängtat! 


Idag passade jag på fylla upp med energi på lunchen och tog Solo och tränade agility i stormen. 
( Jag har dessutom styrt upp en film med slalomen från fel håll, kommer så fort jag har tid sitta vid en riktig dator :P) 



Ikväll har jag och Lova bestämt att vi ska ha tjejkväll bara vi. Lova fick bestämma middagen, det blev räksmörgås! Mums :)



Kommentarer:

1 moa:

hallå, nu börjar det väl vara dags för lite uppdatering ;)

Svar:
Cecilia

Kommentera här: