Lasse, Lasse..

Alltså åh vad jag älskar den här årstiden. Solen börjar så sakta värma, det är fantastiskt vackert ute med all snö.
\n
 
Solo var pepp innan starten vid draghundstävlingen i Ersnäs.

Fina Zapp

Jag och Sisu i mål, trötta men glada!


\n
Dessutom har jag hur mycket roligt som helst som jag ser fram emot och längtar efter, minns typ inte sist jag hade så många "ovanliga" saker inplanerat, som inte hör till vardagen liksom.
\n
 
\n
I eftermiddag rullar jag, Olov och hundarna ner till Gargnäs för i helgen startar jag och hundarna på Vindelälvsdraget. Skidor varje dag hela helgen! Ska bli så jäkla kul och häftigt att få uppleva det här. Alldeles pirrig och förväntansfull i kroppen, underbara känsla.
\n
 
Från gårdagens lunchtur. Nathalie med Solo och Hildur i par. Själv hade jag Sisu och Zapp sprang lös.


\n
Påsken åker vi till fjällen med barnen och bor i stuga, därska vi åka slalom/snowboard, pimpla, gå på afterski, spela spel och bara mysa.
\n
 
\n
Ja just det, däremellan fyller jag ju år. 30 dessutom! Känner mig pepp på det faktiskt =)
\n
 
\n
I april åker jag, mamma, pappa och Lova till Usa för att hälsa på min storebror. No words needed på den. Wow.
\n
Maj har jag anmält till vallhundskurs med Zapp. Vi siktar på bli godkänd vallhund i sommar.
\n
 
\n
Sommaren är ju sommaren, med allt vad det innebär av ledigheter, tältning, hundtävling, träning, båtliv osv..men det är också då jag och bäst-Denice ska ha vår 30 års fest (ja Sebbe också förstås :P)
\n
 
\n
och sen.. i augusti har vi bokat in en date i Umeå, jag och Olov. Bara vi, Lars Winnerbäck och Melissa Horn... Känns som att 2018 kommer bli ett fantastiskt år, och det har ju knappt börjat. :)
\n
 
Nu är det bara ett par timmar kvar innan vi åker. Håll en timme för oss 😊 
Älskade gråben myser i sin halmade box i bilen. Där kommer hundarna bo under helgen.


Kommentera här: