Vi kan väl kalla det sommarlov?

Jag vet att det gått ett bra tag sen sist jag visade några livstecken här och tänkte lite kort sammanfatta vad jag pysslat med under tiden. Sist jag skrev var väl andra maj, såå..
 
Maj: Lova fyllde 6 år, stortjejen! :) Jag och Solo började träna mer regelbundet agility. Jag ramlade av Wille och slog huvudet ordentligt, fick åka ambulans in till sjukhuset. Jag hade åkt på en allvarlig hjärnskakning. Sedan dess har W tagit det väldigt lugnt då vi haft sjukt oflyt och jag tyckte det var rätt obehagligt att sätta igång honom efter olyckan. Tuxie fick även fyra små underbara kattungar :)
 
 
 
Juni: Jag, Solo och Smilla åkte till Umeå en helg för agilitytävlingar. Vi fick bara diskar med oss hem, men jag var så sjukt nöjd över känslan i hopploppen så det kvittar :)
Wille tog sig ur beteshagen och gick omkull på asfalten här utanför vilket resulterade i en sönderbränd bakhas, suck! Nu har det läkt ihop fint iaf. 
Vi har varit en hel del ute med segelbåten och på havet, superhärligt!
 




 
 
Juli: Dags för agilitytävlingar och lydnadstävlingar i Piteå. Poängmässigt katastrof då vi nollade både läggande, ställande och platsen, men trots det hade jag en fin känsla. Framförallt i linförigheten som vi tidigare fått kämpa så mkt med. Jag är nöjd och nu ligger fokus på stadga!
I agilityn smällde det till och vi fick en 6e och en 9e placering av dryga 30 starter med 5, resp 10 fel under lördagen! Åhh, jag är så sjukt glad och nöjd. :) Vilken känsla vi hade på plan! 
 
Jag började också jobba ca 80 % som personlig assistens där jag trivs bra!
 
 



 

Kommentera här: