Sista onsdagen 2015

En dag kvar innan vi går in på nytt år, och just nu känner jag mig mest pepp. Jag och Lova har legat ikväll och diskuterat om nyårslöften, och vi kom fram till att det viktigaste vi ska göra är att vara bra människor, tycka om oss själva, vara ute mycket och ha mysigt!  Kloka, underbara dotter!

Denna sista onsdag på året började med soffhäng, kaffe och hundpromenad med fint sällskap. Å en pizza på det :)

Efter att jag hämtat fröken hjälptes vi åt att städa och göra nyårsfint här hemma, och vissa tog igen sig en stund också. De låg såhär en lång stund och pratade hemlisar.. 💕



Sedan blev det en sen kväll i stallet. Lova fick låna ridskolans fina och trygga Paul så medan jag tömkörde Wille red Lova och Natha. Mitt i allt ser jag hur de kommer galopperande längs långsidan, jag höll på få åt hjärtat men Lova var minsann stolt som en tupp! (okej, mamman också när hon återhämtat sig!) 


W skötte sig exemplariskt idag, så nöjd :)

Jag har tänkt knåpa ihop ett inlägg som sammanfattar mitt 2015, och lite mål för 2016.. Men det kommer, sen 😀

Kommentera här: