Min assistent

Åkte in och jobbade ett par timmar idag och då fick Solo hänga på som sällskap! Vansinnigt tråkigt att jobba tycker han, men när jag var klar tränade vi faktiskt lite lydnad också, med en reflexhandske som belöning haha. Förklarar det kanske hur motiverad han var på att få träna?? 😀 
Vi passade såklart på att gå i gallertrappor även idag, och att ligga kvar under skrivbordet även när posten kom för att hämta paket. Skötte han alldeles galant, min fina kloka hund!


I ett försök att se flitig ut på jobbet, :)

Ikväll ska jag iväg på trevligheter minsann. Återkommer om vad, lite hemligt so far :P

Snart nyår, som ska firas tillsammans med några av de bästa. Som jag längtar!  Tomtebloss åt barnen blir alldeles lagom, raketer håller jag mig borta från!  Visst är de vackert att se på men jag förstår för de första inte hur man kan lägga såna hutlösa summor på något så oviktigt?!  Sen är skaderisken stor, för att inte tala om alla djur (och förmodligen en hel del människor också..) som lider.. 

Kommentera här: