När livet plötsligt blir upp och ner

Jag har inte skrivit på ett tag, av den enkla anledningen att jag haft, och har fortfarande, väldigt jobbigt i livet. Men, livet går ju vidare av någon underlig anledning. Ena foten framför den andra,ett steg i taget. 

Iaf, jag och Fredric har separerat. Det är ett gemensamt beslut, men trots det fruktansvärt jobbigt. Jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust att uppdatera,och det tror jag ni förstår. Nu kände jag däremot att det börjar vara dags.. Iaf en rad här och där. Jag är inte en sån person att jag kommer älta detta via sociala medier, så vi lämnar de och går in på trevligare saker. 

Wille går det bra med, han är så himla fin! 
Här nedan en bild från ikväll när jag kom på honom precis när han skulle plocka ner täcket, skrothäst :) 


Manen ser för taskig ut, jag vet. Men jag är allergisk mot klippta manar och Wille avskyr när jag rycker den, så det är ett pågående projekt :)

Solo,min underbara vapendragare! Vi har inte tränat så flitigt senaste veckorna, det har blivit lite agility, klickerträning i köket och sen snön kom ett par dragturer. Ja sen är han med och rider ibland förstås. 
Framförallt så bara finns han där, 💕



Solo och Wille pratar hemlisar..


Vi lyckades kvala till SM med laget i agility, och vi har debuterat klass 2 hopp med resultat över förväntan! Nästa år ser jag fram emot väldigt mycket :)
Solo, Lilja och Jabber. Lag Myggviskarna! ( Saknas på bilden för bc Mille) 

Snart är det jul, och det ska bli skönt vara lite ledig och umgås med vänner familj och älskade Lova 💕 trots att jag trivs helt galet bra på mitt jobb. Jag har helt fantastiska kollegor!  Imorgon är det julfest med jobbet, ska bli kul! 


Nu ska jag göra som Tiger, sova :) 
Haha, ja förresten alla katter lever och Cozby lever lyxigt pensionärsliv. Bästa, finaste gammelman :)


Kommentarer:

1 Mor:

Kram!Tänker på dig i alla lägen och finns här om du behöver prata!
Det kan bara bli bättre........men det kan ta sin tid :/

Svar:
Cecilia

2 moa:

men oj, nu fick jag lite dåligt samvete att jag "puschade" dej att blogga... vad tråkigt med fredrik. fastän det är gemensamt beslut kan jag tänka mej att det är riktigt jobbigt! kommer du att bo kvar i huset?

wille är en sådan snygging! du måste lova att inte klippa manen, urk det ser gräsligt ut ;)

Svar: jo, jag bor kvar :)
Cecilia

Kommentera här: