Den här helgen

Som jag pusslat för att få ihop denna helg. Vi skulle ju åka till Kiruna på agilitytävling fredag - söndag och bo i tält. Först fick jag byta mina pass på jobbet då jag eg skulle jobbat både fredag, lördag och söndag natt, sen blev Lova förkyld på torsdag och då kändes det inte så lockande bo i tält. Vi bestämde oss för att stryka mig från lördagens individuella lopp som gick på morgonen och så åka upp lördag - söndag men boka något boende. So far so good! 

Lördag morgon börjar jag spy, men tänker att det nog bara är nåt tillfälligt så vi åker ändå, men jag inser mig besegrad i Töre, haha två mil bort ungefär där vi vänder. Happ. Resten av lördagen låg jag under täcket och mådde skit! 

Så jäkla tråkigt! Som både jag och Lova sett fram emot den där resan tillsammans.. Allt var ju dessutom bokat och betalt. Surt, oh ja. 

Nåja, söndag bjöd på strålande sol och jag mådde bra igen, så jag, Linda, Ellinor och Lova byggde sommarhage åt hästarna. Det var i vanlig ordning jättemysigt, och sååå skönt ha det klart :)

Lova fixade picknick och Solo var nog nöjd ändå att få tillbringa en hel dag springande i gröngräset. Så det blev en rätt bra helg trots allt :)



Kommentera här: