Update!

Shit vad dåligt det går nu helt plötsligt med uppdateringarna, jag som fått sånt flyt. Om det helst hade varit soligt och fint sommarväder hade jag ju kunnat skylla på det men nä, det har mest regnat hittills i sommar.. :)

Efter agilitytävlingen i Umeå blev det en liten vila från agilityn. Jag var så sjukt nöjd över loppen vi gjorde, och över hur mycket vi utvecklats så vi båda fick lite vila för att smälta allt. Lite lydnad har vi tränat och såklart tragglat lite slalom. 
Nu har vi iaf kört igång träningen igen, och nästa vecka är de först tävlingskurs två dagar, och sen tävling i Piteå under helgen! 

I em körde vi ett riktigt fint träningspass, och som belöning fick Solo göra nåt han älskar: bada! 

I övrigt känns det som att jag mest jobbar och sover. 

Lova är på semester från sitt sommarlov i helgen. Hon har åkt ner till mormor och morfar, och hon badar, åker båt, leker med sommarkompisar och bara har det mysigt! 


Hittade en albinoren på vägen hem från jobbet förra veckan, lite coolt :)

Midsommarhelgen var riktigt trevlig, och vi lyckades få strålande sol hela helgen dessutom!  Vi var som sagt ut och seglade. Det var massa god grillad mat, bastu och trevligt sällskap. Jag premiärbadade i havet ( utan bastu alltså), och frös inte ihjäl :P

Hårt att vara skeppsråtta!



Kommentarer:

1 denice :

Hur de än må vara är det aldrig coolt med renar cissi.....😛

Svar:
Cecilia

Kommentera här: