Vi njuter av lediga dagar

Jag och älskade lillhjärtat myser på här hemma. Vi är i stallet, ut och rider, spelar spel och bara passar på att njuta av ledigheten. Tyvärr har vi bara isgata ute så det blir inga härliga dragturer med fika på mitten som jag hoppats på.. 
Idag däremot har Lova åkt skridskor på nyborgs bandyplan, och det var en nöjd tjej :)


Jag och Solo har haft premiärträning i inomhushallen för i år. Vi hade inga stora krav såhär efter flera veckors agilityvila utan kände mest av formen. Med två löptikar i samma grupp var han lite splittrad emellanåt, men skötte sig fint ändå. Fick till några riktigt fina slalomingångar både från höger och vänster :)

Nyårsafton var supertrevlig med god mat och härligt sällskap! 😃 Dessutom blev det sovmorgon ändå till halv 12 dagen efter!! 

Nu ska jag försöka få med min dotter från Nathalies Xbox och åka till stallet :)



Kommentarer:

1 Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Kommentera här: