Kanske dags för en uppdatering?

Ja alltså var tar tiden vägen?!

Här har det hänt grejer sen sist jag skrev, utan tvekan. De tre absolut största händelserna är att jag numera är hästlös, köpt en bordercollievalp och fått en tillsvidareanställning.

Wille såldes efter sommaren till Bodens ridklubb där han trivs hur bra som helst. Självklart är det sjukt tungt att sälja den finaste häst jag haft, ändå sen föl dessutom, men samtidigt så känns det så rätt i hjärtat. Framförallt för Willes skull.
Cozby äger jag fortfarande, men han har åkt hem till min kusin och lever ett lyxigt pensionärsliv som sällskap åt hennes tävlingshäst.

I början av mars hämtade jag hem den finaste lilla bc valpen, Zapp. Ska skriva ett separat inlägg om honom :)

Jag har också fått en tillsvidareanställning på samma jobb som tidigare (gick på vikariat först ett år) och det är ju helt underbart. Den tryggheten!

Lova växer så det knakar, började klass 2 nu i höstas... Ja som sagt, det här med tiden ?

Kommentera här: