Samlat energi

Den här helgen har varit rätt fullknökad, men samtidigt bara med avslappnade och trevliga happenings som har gett mer energi än de tagit. 
 
Fredagkvällen med tjejerna från jobbet var över förväntan faktiskt. Vi hade riktigt trevligt, med god grillbuffé från Valhall och helt enkelt en riktig Bitch & Wine kväll :) Lördagmorgon började med agilityträning och Zapp överraskade! Vi har inte tränat just alls sedan Solo blev sjuk då motivationen inte riktigt varit på topp, men han verkade minsann ha vilat sig i form lillfjant! Blev en fotosession i torsdags efter lydnaden också. Tog Zappen först, och när det sen var Solons tur hade de hunnit bli för mörkt så blev nästan inga bra bilder på herrn. Å andra sidan har jag massvis av vackra bilder på honom sedan tidigare, men nästan inga på valpis..
 
 
 
 
 
Han är ju sjukt snygg, mina fina kläpp :)
 
Lördag kom Lova hem från påsklovsledigheten hos mormor och morfar, och vi var ute och grillade lunch och sedan åkte vi till David som har fyllt 30 år. Vi hade styrt upp en överraskningsfest åt honom, och det blev en riktigt lyckad kväll! Jag och Lova rullade sedan hemåt innan festen började..
 
Söndag bestod av storröj hemma, välbehövligt! Lova stod för lunchlagandet, inspirerad av Juniorkockarna från tv. Det blev köttbullar och makaroner. Älskade stortjejen :)
 
 
Lovas fina fläta hon hade på Davids kalas
Mina ljusbollar i vardagsrummet, jag gillar dom skarpt!
 
 
 
 

Kommentera här: