Nästan så man blir imponerad.

Jag är ju så sjukt flitig på att uppdatera här, eller så inte. Kanske det eg mest beror på att det är lite knöligt att skriva på telefon, och jag är för snål för att ha internet hemma :) 


Hursomhelst så rullar livet på, består i princip av jobb, hundträning, köra bil och sova..  På tal om bil har jag efter 9 års trogen tjänst (beror på om man frågar pappa eller mig, hur trogen den varit...) sålt min ford och köpt mig en nyare bil. När jag ändå var i farten så investerade jag i en rejäl dubbelbur åt grabbarna.  Känns himla skönt faktiskt, och jag är nöjd med både bil och bur. 


Hundträningen går framåt och jag och Zapp jobbar på att lära oss det här med vallning.  Sjukt kul. Nästan så jag sneglar på får på blocket :p


Sedan har vi draget. Solo är ju en klippa, han vet precis vad han ska göra och är en fantastisk läromästare till kläpp. Zappen har testat dra 5-6 gånger bara, men hunnit med både cykel, spark, släde och skidor. Både själv och med andra hundar. Han kommer bli en riktigt fin draghund! 

Här kommer lite blandade bilder från senaste tiden :) 


Jag, Lova och mamma ska åka till Stockholm en helg och se Markus och Martinus.  Tror ni det var en lycklig tjej som fick detta i julklapp?! :) 



Julledighet hos mamma och pappa. Underbart vackert på Mjoön.
Lydnadsträning pågår..

Kommentera här: